مزایای استفاده از دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله

دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله چیست؟ مزایای استفاده از این دستگاه نسبت به روش های سنتی آن چیست؟ در این پست به معرفی این دستگاه ، نحوه کارکرد آن و مزایای استفاذه از آن می پردازیم.

 

دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله چیست؟

این دستگاه ها دارای یک فرستنده و گیرنده امواج است. و درون یک محفظه ی کپسول مانند قرار دارد. و باید آن را بر روی دیوارها ، لوله‌ها و … حرکت دهید تا امواج خود را به سوی هدف مورد نظر رسانده و در نهایت امواج بازگشتی را دریافت کند. به طور کلی روش کار دستگاه نشت یاب یا دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله بر مبنای امواج است.

 

مزایای استفاده از این دستگاه ها چیست؟

با پیشرفت تکنولوژی و اختراع دستگاه های گوناگون در صنایع و مشاغل مختلف هر روز شاهد کنار رفتن روش های سنتی در خیلی از امور شده ایم. امروزه تکنولوژی به کمک خدمات تاسیساتی نیز آمده و روش های سنتی جای خود را به استفاده از این دستگاه ها داده اند. اما چرا ؟؟؟

پاسخ: به علت داشتن مزایای گوناگون نسبت به روش های سنتی که در ادامه به چند نمونه از آن اشاره می کنیم

 

– نیازی به تخریب بنا نیست

از اولین مزیت های دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله این است که با توجه به تشخیص محل نم و رطوبت با استفاده از روش های مختلف دیگر نیازی به تخریب بنا برای تشخیص محل نم و رطوبت نیست.

 

– هزینه های جاری پایین می آید

با توجه به مورد بالا هر وقت که برای تشخیص محل ترکیدگی لوله به تخریب های گسترده نیاز نباشد هزینه های مربوط به آن نیز کاهش می یابد.

 

– از آسیب دیدن ساختمان جلوگیری می شود

تخریب حتی قسمت کوچکی از یک بنا همواره با ایجاد خسارت و آسیب جدی به بنا همراه است با استفاده از این دستگاه از بروز این مشکل جلوگیری می شود.

 

– دقت بالا

مزیت مهم دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله مشخص کردن محل نشت با ابعاد یک متر در یک متر مربع می باشد که دال بر دقت بالای این دستگاه ها می باشد.

 

برای تماس با مشاورین ویرا تاسیسات به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.

2 دیدگاه

  • Bahram

    ممنون بابت اطلاعات خوبتون

    • Vira Tasisat Admin

      ممنون بهرام عزیز

  • نوشتن دیدگاه

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *