چگونه ترکیدگی لوله بادستگاه تشخیص داده می شود؟

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه چرا اهمیت دارد؟ نشت آب از یک لوله شکسته در هر جایی از خانه شما میتواند اتفاق بیفتد. از مطمئن ترین روش ها جهت تشخیص ترکیدگی لوله های آب و فاضلاب ساختمان تشخیص ترکیدگی لوله بادستگاه می باشد. چرا که اگر نشت یابی و تشخیص ترکیدگی لوله ‌دقیق، به موقع و سریع انجام نشود، امکان رسیدن آسیب جدی به ساختمان شما وجود دارد.

امروزه تشخیص ترکیدگی لوله با انواع دستگاه های کاملا حرفه ای و توسط  افراد دوره دیده انجام می شود و تبدیل به یک تخصص گردیده. گرچه هنوز هم افرادی سودجو و کم سواد مانند گذشته از وسایل ابتدایی برای تشخیص ترکیدگی و نشت یابی لوله آب و فاضلاب استفاده می کنند که میزان خرابی ساختمان را دو چندان کرده و هزینه های مازادی را بر مشتری تحمیل می کنند. اگر  سیستم لوله کشی ساختمان شما قدیمی و دچار مشکل شده  و هر روزه شما را درگیر مشکلات نم و رطوبت دیوار و سقف و… می کند. 

 

ابزار تشخیص ترکیدگی لوله چگونه کار می کند؟

ویراتاسیسات خدمات تشخیص ترکیدگی لوله تهران به وسیله انواع مختلف این دستگاه ها انجام می دهد. انواع مختلف این دستگاه ها دارای روش ها و الگوریتم های مختلفی در جهت تشخیص محل نشتی یا تریدگی لوله هستند . اغلب این وسیله ها مجهز به فرستنده و گیرنده امواجی هستند که در محفظه ای قرار گرفته است که با قرار گرفتن بر روی محل مورد نظر امواجی از سمت خود فرستاده و دوباره آن ها را دریافت می کند، سپس این امواج توسط یک سیستم کامپیوتری تحلیل می شوند . نوع موج و شیوه تحلیل در انواع دستگاه ها متفاوت است اما به طور کلی می توان گفت که تمامی ادوات تشخیص ترکیدگی لوله بر مبنای امواج کار می کند.

 

چرا باید از دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله استفاده کرد؟

 
  1. دقت بسیار بالا و کاربری راحت
  2. احتیاجی به تخریب بیهوده و در نتیجه هزینه اضافی برای پیدا کردن محل دقیق نم و رطوبت نیست
  3. تشخیص سریع و دقیق

 

نتیجه

تشخیص ترکیدگی لوله بادستگاه بهترین روش برای بررسی لوله ها و رفع شکستگی آنها می باشد. شرکت تکنو تاسیسات در سراسر کشور نظیر تهران،قم،کرج ومازندران آماده ارائه این خدمت به شماست.شما می توانید از طریق صفحه تماس با ما و یا صفحه ثبت درخواست با ما تماس بگیرید.

 

نوشتن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *